1. 5. 2015

Avengers age of Ultron :3

Tákže lidí!! Tomu neuvěříte! Po dlouhém tří měsíčním čekání a těšení se na pokračování další marvelovky jsem se konečně dočkala!! Při první příložitosti jsem si rezervovala do Boskovického kina sedadlo a napsala do všech kalendářů, co máme doma, že prostě jdu na Avengers 2! Dnes se mé očekávání konečně naplnilo a já vám z čerstvých myšlenek ohodnotím tenhle epickej film...


Spoiler alert!
 I přes mé ďábelsky fialové berle jsem se do pajdala do kina a hned si objednala Boskovický pověstný OBROVSKÝ pop-corn s Kofolou. Samozřejmě při usazování jsem nezapoměla vejít omylem do jiné řady, či rosypat pop-corn pod sebe.

Měla jsem ještě minimálně pět minut čas, ale nikde jsem trajdat nechtěla, takže jsem si vyslechla všechny trapně ohrané reklamy, které hrají při každém filmu a nekonečně dlouho se opakují a fakt hrozné monology dospívajících kluků za mnou.

Film začal jako vždy logem MARVEL a já se začala nadpozemsky tlemit od ucha k uchu.

Začalo to jak by jste čekali z Trailerů - Tony měl párty a objevil se zde poprvé ultron. Ale co z Trailerů nevíte je, že ultron "zabil" Jarvise (který poté vstal z mrtvých..) a taky to, že lokiho teseract co byl v holi Lokiho je vlastně hooodně chytrý počítač.

Dále vám moc nebudu prozrazovat děj jen zde přidám pár BOOMŮ co mi prošuměli hlavou a zanechali za sebou rudě svítící a po levanduli vonící čáru:

Clint má rodinu.... Wháááát? :o

Jarvis má fyzické a pořádně cool tělo... Wow!

Jarvis jako jedinný krom Thora uzvedne Mjölnir!....Tohle můj mozek nepobral....

Ten z dvojčat (rychlonožka) je jeden z lidí, kterým bych zakroutila krkem.... ale konec :( 

Avengers bude mít nové členy a někteří členové odejdou?! O.o


 


Žádné komentáře: