1. 8. 2014

Nástroje smrti - strhující knížka pro teenegery

Hodně dlouho jksem nečetla takhle úžasnou knížku. U mojí oblíbenosti je na stejné úrovni jako Hunger Games!

Ano neuvěřitelné :). Miluju ten příběh a doporučuju.

Díly : Nástroje smrti:

Město z kostí
Město z popela
Město ze skla
Město padlích andělů
Město ztracených duší
Město nebeského ohně

Můj příběh.
Ve škole si občas mezi sebou s kamarádkou dáváme tipy a i půjčujeme knížky. Na jedné ze školních soutěží jsem vyhrála knížku s né moc pěknou obálkou, n akteré byl člověk a já se zoufale snažila zjistit jestli to je holka nabo kluk. Půjčila jsem to mojí kamarádce Adéle a ona mi pak řekla, že je to úžasná knížka a že mi ji doporučuje. Tak až o prázdninách, jsem se odvážila ze zoufalství ji otevřít.
Musím uznat, že je úžasná. Hned jsem se do ni zažrala. Teď čtu 4. díl a musím uznat, moc se mi líbí a nemůžu se on ní odtrhnout.





poster k filmu

Žádné komentáře: