22. 11. 2014

Dýně!

Já vím, že je na takový článek pozdě, ale teď se nebudu bavit o halloweenských vykrajovaných dýní, protože teď přichází čas oběda a já mám fakt chuť na jednu horkou Hokaido polévku.
                
Jak že se to dělá? Nooo podle toho jestli chcete jenom dýňovou nebo i s cibulí, mrkví, nebo prostě podle chuti.

Mimochodem žádný podrobný návod  mě nehledejte. Jsem pro pejska a kočičku! Já tam házím věci podle chuti!

Takže všecku tu zeleninu nakrájejte a hodíte na pánev promaštěnou máslem. Necháte trochu osmahnout a pak tam přidáte vodu. Jak ta zelenina bude hotová (měkká) tak to rozmixujete. Nejlépe takovým tím ručním šlehačem a mimochodem pozor na hrnec! Až z toho bude takové pyré tak máte hotovo.

Doufám, že jste do toho dali sůl a pepř a co vůbec máte rádi, protože jak už jsem psala žádný, podrobný návod u mě nenajdeš.

Množství snad určíte sami, jsem ještě dětsko, tak vy to určitě zvládnete sami.

Pak to rozlijete do misek a ozdobíte smetanou petrželí a všemi možnými kulinářskými ozdůbkami.



Žádné komentáře: