8. 12. 2014

Kolik toho stíháte?

Znáte to... Děláte miliony všemožných věcí, na některé se zaměříte více na některé méně. Že jste renesanční člověk? Možná, ale zvládáte to co by jste měli zvládat?

Jistě, já mám co říkat, Píšu knihu, čtu, sleduji často filmy, bloguju na tomto blogu a ještě na knihomolky.4ever.blogspot.com, mám "penfriends", do toho ještě chodím do třech zájmových kroužků a do toho škola. Bůh ví na co jsem ještě zapoměla.


Jak všichni víme, žádné činnosti nedávám pozornost takouvou, která by měla být. Ale jsem člověk, nesuďte mě! Navíc teenager, který si ještě hledá co je to za člověka.

Ale mít hodně koníčku není zas tak špatné, vlastně je to skělé. Orientujete se ve více věcech a víc věcem rozumíte. Hodí se to při navazování nových kontaktů a hledání nových přátel. Máte více témat na povídání si s lidmi. Lidé ocení, že jste všestraní.

Žádné komentáře: