22. 12. 2014

Nový pokoj

Áno pracuje se na mém novém pokoji. Rozdělujeme si ho se sestrou. Stěny už pokoj oddělily. Co ještě zbývá?

 Já vím, primitivní nákres, ale co nám zbívá když to děláme v programu malování, že?

Celý pokoj bude v barvách modrá, černá, bílá (budu se snažit, aby to tak bylo). A na stěnách budou moje osobně udělané plagátky (colorkovala jsem). A až bude po vánocích, zabavím světýlka a připevním je po celém pokoji, jak jsem to měla pře přestavbou. Taky mám v plánu sehnat do odpočinkové zóny malý stoleček (fakt malinký - cca víška: 30cm, délka: 40cm a šířka taky 40cm.) Stěny budou potaženy látkou s pruhy (doufám). Na posteli, když bude zasunutá, budou naskládany polštáře a bude sloužit jako pohovka. Na dveře mám v plánu nalepit z venčí plagáty typu:


Teším se, až bude pokoj hotový a já si tam zapálím vonící tyčinku a celý si to tam provoním. :3


Hádej te co!! koupili jsme bodové světlo, které svítí sice žlutě, ale stračně silně, úplně mi z toho přechází oči, takže!! Rožínat nebudu velké světlo, ale pouze všechny lampičky co v pokoji budu mít.




Žádné komentáře: